Bye Bye AnS

嵐の宿題くんが本当に終わっちゃったね。。。

なんか友達がいなくなった感じで、寂しくなってきた。

でも嵐がまだいますから前へ進むしかいない。(^_^)

なにかが終われば、なにかが始まる。

178エピソードも長かったし。。。

178週間に1週間ずつに笑っていた。。。

いい178週間だった。。。

だから「残念」っていうより、めでたい。

嵐のみんさん、おぐさん、スタッフのみなさんとも、すばらしい178エピソードでありがとうございます!

次が楽しみです!

It's over. I'm a bit sad and it feels like I just lost a friend. But Arashi's still here so we have to move on. When something ends, something else begins. It was a great 178 weeks. We laughed every week for 178 weeks. So I say it's a happy event rather than a sad thing.
Arashi, Ogu-san, and the whole AnS staff, thanks for the wonderful 178 weeks that you gave us!
I'm looking forward to your next project!


ーAnSの最終回についてー
ひとりひとりで嵐とおぐさんが言いたいことを言ってるときにわたしが泣いてた。
んでスタジオがどんどん暗くなってきて、私もどんどん悲しくなってきた。
泣きながら笑っていた。

No comments: